مدیریت دبیرخانه و تحریرات
مدیریت تبلیغات و رسانه

آمریت روابط عمومی

فعالیت های رسانه ای:

در بخش فعالیت های رسانه ای آمریت روابط عمومی با تحت پوشش قرار دادن از طریق عکس برداری و فیلم برداری و انعکاس آن در سایت نمایندگی، رسانه های اجتماعی نمایندگی و ارتباط مسمتر و موثر با روابط عمومی ایران توانسته است تمامی فعالیت های پوهنتون را به نمایش بگذارد.

همچنان در فعالیت های رسانه ای آمریت روابط عمومی با ساختن کلیپ های مختلف تمامی فعالیت ها، دستاوردها و برنامه های نمایندگی را انعکاس داده است.

فعالیت های دبیرخانه ای:

نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان  با دو رویکرد اداری پیشرفته ( اتوماسیون) و نامه‌نگاری فیزیکی فعالیت دبیرخانه‌ای خود را به‌پیش می‌برد:

اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری یکی از برنامه‌های دبیرخانه‌ای (نامه‌نگاری پیشرفته) است که نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان از آن استفاده می‌کند که در این برنامه کاربر به سهولت نامه‌نگاری خویش را به‌صورت الکترونیک می‌تواند انجام دهد.

این برنامه دارای سهولت‌های بسیاری مانند بایگانی نامه‌های وارده و صادره، داشتن چارچوب و پیش‌فرض برای نامه‌نگاری، ارسال نامه‌ها به اسرع وقت به شعبات داخلی نمایندگی، ارجاعات و به دسترس قرار گرفتن آن به‌صورت منظم، شفافیت انجام امور اداری، نظارت و کنترل دقیق و منظم از اجرائات کارکنان و سایر امکاناتی که درروند اداری و تسریع آن بهبود می‌بخشد.

امور اداری به‌صورت فیزیکی

نامه‌هایی که به نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان به‌صورت فیزیکی می‌رسد برای تسریع روند اداری و تطبیق اجرائات آن بعد از قید وارده گرفتن در کتاب صادره و وارده داخل اتوماسیون اداری وارد و از طریق ریاست محترم نمایندگی به بخش‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود.

کتاب صادره و وارده

کتاب صادره و وارده یکی از کاربردی‌ترین کتاب‌های اداری قبول‌شده سیستم اداری افغانستان است که نامه‌های صادرشده بر اساس نمبر مسلسل به مراجع مربوطه ارسال می‌گردد و همچنان نامه‌های رسیده بعد از قید وارده به برنامه اتوماسیون اداری وارد و تعقیب می‌شود.

نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان به دلیل اینکه در سیستم اداری افغانستان فعالیت می‌کند دارای کتاب وارده و صادره منظم بوده و تمامی نامه‌نگاری‌های خویش را در این کتاب ثبت می‌کند.

دیتابس دبیرخانه

دبیرخانه نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان یک دیتابس مشخص و منحصر به خود دارد که تمامی نامه‌های وارده و صادره، پیشنهاد‌ها، استعلامات، گواهی‌نامه‌ها، درخواستی‌ها را با تمامی مشخصات ثبت می‌گردد و جهت جستجوی آسان برای پیدا کردن، از آن استفاده می‌شود.

سیستم فایلینگ منظم

دبیرخانه نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان تمامی روند اداری و نامه‌نگاری خویش را به‌صورت منظم و سالوار در دوسیه‌های مجزا فایلینگ نموده که باعث جلوگیری از سکتگی در امور اداری و همچنان نظم بیشتر درروند اداری می‌گردد.

پاسخ‌گویی سریع

به دلیل اینکه سیستم دبیرخانه نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان به‌روز و منظم است باعث پاسخگویی سریع و منظم برای مراجعین و ارباب‌رجوع گردیده است و همچنان روند اداری با سرعت بیشتر صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر با سیستم دبیرخانه نمایندگی باعث پیگیری نامه‌های و درخواست‌های ارباب‌رجوع گردیده که بازدهی و مفید بودن کار اداری را به حداکثر می‌رساند.