<


منتشر شده در : 1401/09/03

باز دید ها:195

مراسم تجلیل از اساتید و محصلان برتر آموزشی (ویژه خواهران)

مراسم تجلیل از اساتید و محصلان برتر آموزشی روز چهارشنبه مورخ 2/9/1401 در سالن همایش‌های دانشگاه بین‌المللی المصطفی (ص)- افغانستان با حضور ریاست محترم دانشگاه جناب دکتر سید عبدالحمید ثابت، معاونت‌ها، اساتید و خواهران دانشجو برگزار شد.

مراسم که اجرای آن را خانم کوثر عمرانی از دانشجویان علوم قرآن و حدیث بر عهده داشت با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط قاری محترم جناب فضل احمد امید از دانشجویان مقطع لیسانس رشته علوم قرآن و حدیث آغاز شد. در این مراسم خانم‌ها سمیه عزیز، فرشته حسینی و فاطمه حسن‌زاده به ترتیب مقاله و دکلمه‌ای را در مورد تجلیل از روز دانشجو و ارزش علم و دانش قرائت نمودند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر ثابت ریاست دانشگاه بین¬المللی المصطفی (ص) - افغانستان مطالبی را پیرامون ارزش و جایگاه علم و دانش از منظر اسلام مطرح نمودند.

دکتر ثابت فرمودند، منظور اسلام از علم علمی است که درراه نجات انسان از گمراهی باشد و علمی باشد که درراه اطاعت و بندگی الهی باشد، نه علمی که به بشر و جامعه انسانی خیانت می‌کند، منظور از ارزش علم در اسلام، علمی است که در جهت هدایت انسان و اطاعت و تقرب الهی باشد.

ایشان در ادامه بیان داشتند، محصلان گرامی اگر می‌خواهند در آینده محصل موفقی باشند، باید علمی را بیاموزند که در کنارش عمل و اخلاق و معنویت نیز باشد تا باعث نجات جامعه از گمراهی و مشکلات شود.

جناب دکتر ثابت در اخیر از تلاش‌ها و زحمات اساتید و دانشجویان برتر و نمایندگان ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه مراسم از خانم سیمین احمدی به‌عنوان استاد برتر نیز از 8 تن از دانشجویان برتر هر رشته و 14 نفر از دانشجویان به‌عنوان نمایندگان صنوف با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیس تقدیر و تشکر گردید.

آشنایی با دانشگاه دیدگاه و ماموریت تاریخچه دانشگاه افتخارات علمی پلان استراتیژیک گزارش پیشرفت پلان استراتیژیک
اساتید و کارمندان : 250
محصلین : 4500
کتاب ها : 10300
مقالات انتشار یافته : 150
مقالات بین المللی : 70
کتاب های منتشر شده : 28
بازدید امروز : 52 بازدید دیروز: 252 بازدید کل: 66211